26 Temmuz 2011 Salı

HAYATI SIFIRLAMAK



 Seninde herşeyin sona erdiğini sandığın bir nokta oldumu hiç? Sana soruyorum, çünkü sen kendinden emin sen kendine güvenen, sen kendini ve insanları seven biri olarak sen bile böyle bir noktaya gelmişsen demek ki herkese olabilir bu...

O an kendime çok kızdığımı hatırlıyorum. Neden kendime bu kadar zarar vermek için çabaladım ki? Neden hayatımı alt üst etmek için özel çaba sarfeden insanlara büyük krediler açtım ki. Başkalarını anlamak için sarf ettiğim emeği kendimi anlamak, dinlemek ve vücudumdan gelen mesajları cevaplamak için kullanmadım ki...

İşte o gün benim için büyük operasyon başladı. Bana zarar veren herşeyden ve herkesten kurtulacaktım. Eskiyi geride bırakacak ve üzüntüsüz bir şekilde yeniden başlamanın bir yolu "veda töreni" düzenleyerek eskiyi uğurlayacaktım....Bu öyle kolay olmayacaktı...Ama zamanla olacaktı.

Hayat bazen bizlere süprizler sunabiliyor. Bu süprizler bizi daha çok güçlendirip, daha çok ders almamızı sağlıyorlar...ve de hayata tutunmamızı...

Kendimizi sevelim, doğru dileklerde bulunalım, Kararsız olmayalım, Gülümseyelim (en önemlisi), Çocuk gibi ufak şeylere sevinelim. Vücudumuzu dinleyelim ve hastalıkların ilk önce ruhumuzda başladığını sakın unutmayalım...

HADİ ŞİMDİ HAYATI SIFIRLAYALIM....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder